søndag 29. desember 2013

Gutteforkle og jenteforkle!





Et søskenpar skulle ha et forkle hver, og ekstra gøy er det når jeg får helt frie tøyler. Dilemmaet noen ganger er bare at jeg har problemer med å velge stoff siden jeg har så utroooolig mye stoff liggende! Valgets kvaler ,men egentlig bare et luksusproblem :-) Stjernestoffet på gutteforkleet er fra stoff og stil, det samme er det prikkete røde stoffet på jenteforkleet. Eple/pærestoffet er fra stofkiosken.dk (tror jeg! hvis ikke er det stofstedet...). Trykknapper i plast er fra Lykkedragen, og mønsteret er fra et eldre "Alt om håndarbeide"-blad. Fordelet med å ha trykknapper på båndet rundt halsen, er at man kan ha et ganske kort bånd uten at det er problemer med å få det over hodet. Jeg synes i hvertfall det er en fordel at dette båndet ikke er for langt! Aktionbilde kommer snart da min snuppemor snart (og endelig) får sitt eget forkle også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar