søndag 29. desember 2013

Syalong for Voksne Sygale (gruppe på Facebook) i november!






Mitt "bidrag" til syalongen (valgfri kåpe eller jakke etter mønster) nå i november ble denne grå ullkåpa. Mønsteret er opprinnelig en kjole fra stoff og stil (mønster nr 23059) som jeg endret til en kåpe/lang jakke. Stilen er mer avslappet enn stram siden det er glidelås og ikke de klassiske knappene... I ettertid tror jeg at det kan bli kuulere å sy denne i teddystoff for å få den rette looken kanskje...? Uansett et prøveprosjekt for moro skyld! Ullfilten, satengfòret og hettefòret er alt fra stoff og stil. Det kjedelige er at jeg aldri fikk lagt inn bildet på riktig "side" i konkurransen, så dermed fikk jeg aldri deltatt likevel(var i København uten data da jeg oppdaget det...) Men uansett var det så mange fine plagg med i konkurransen at jeg heeelt sikkert ikke ville hatt en sjanse til å vinne en premie. Artig likevel!
 Her er utgangspunktet mitt :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar