søndag 7. september 2014

Sommerklær!!

Når jeg omsider legger ut disse bildene, er jo dessverre sommeren over... Men rett før ferien fikk jeg endelig tid til litt søm til egne barn :-) Tenk - HELE 6 DAGER ALENE HJEMME!!!JOHOO! jeg sydde omtrent dag og natt, men hadde trodd og håpet at jeg skulle fått sydd ennå mer. Måtte jo på jobb også innimellom da, haha... Uansett - her er nok et lite bildedryss.....


T-shirt og shorts fra boka til Fam Irvoll. Synes passformen er fin, klærne ble en favoritt i sommer!





Så ble det en singlet fra en  restbit fra en av mina stoff-favoritter! Ikke nok til begge sider, men da er det bare å være kreativ :-) Det rosa blomsterstoffet er bestilt fra stofkiosken.dk. Mønsteret på singleten er fra Ottobre, skjørtet er fra boka til Heilt Spesiell og JubeL.



Fantastisk utsikt fra sommerstedet til svigers!


Nok et antrekk som er fra Fam Irvoll sin bok "Sy kule klær til kidsa". Snuppa mi forelsket seg litt i denne t-skjorta! Får skikkelig sommerstemning av den, det er helt sikkert :-)




Singletkjole perfekt til stranda! Tror det er det myyyykeste stoffet jeg har kjent, fantastisk deilig! Har i ettertid funnet ut at det er fra Ikasyr :-) Mønsteret på kjolen er tatt fra Stoff og Stil, med noen små endringer.

 
Herlig sommerstemning i Danmark!
 
Et lite sommerbilde av meg og snuppa mi ;-)


Litt til storebror også da :-) Masse kule stoffer kjøpt på nettet for en god stund siden. Mener alle er fra stofstedet.dk. Sparte det til disse plaggene! T-skjortene er mønster fra Ottobre, shortsene er fra Fam Irvoll, men er forlenget etter sønnens eget ønske!





Kult stoff!?





Mangler dessverre actionbilde...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar