søndag 7. september 2014

Lenge siden sist!! Her kommer et bilderaaaaaas!!! Bodyer og bukser i fleng :-)

På tide med en aldri så liten oppdatering her... Uff, har ikke oppdatert bloggen på evigheter! MEN sydd har jeg i hvertfall, så her blir det MYE nytt :-) Mye av disse settene her er bestillinger til eget bruk eller som skulle gis videre i gave. Stas at jeg får æren!




Elsker fargen på denne bodyen :-)


Prøvde meg på en lue for første gang! Litt stor ble den nok, men eller ok tror jeg :-)







Bestilling til tvillinger, gøy at de kan matche :-)



Søøøte bambier, finnes i flere farger :-)




Høsten nærmer seg, håper ikke det vil regne like mye som på denne bodyen... ;-)

Bukse i babycord og med pynteknapper..

Bak på stumpen...


1 kommentar:

  1. Hei:) Du lager så mye fint til barna! Jeg har nettopp oppdaget syinteressen min og lurer på om det er noen mulighet for at jeg kunne kjøpt mønsteret på bodyen lenger ned i lyseblå med busser på og den grå velourbuksa som hører til:)?

    SvarSlett