lørdag 18. oktober 2014

2-delt kosedress til en 5-åring!

Jeg fikk en bestilling på en blå collegegenser med hette og navnet til barnet på ryggen. Dessuten skulle det være en matchende bukse til. Da jeg begynte å klippe og planlegge, syntes jeg det kunne bli mye tøffere med innslag av orange, inspirasjonen kom rett og slett fra en orange tubesnor kjøpt på Stoff og Stil! Jeg syntes fargene passet så godt sammen, og jeg fikk klarsignal fra mottaker at orange var ok. Så hadde jeg dette kule ball-stoffet også liggende, akkurat nok til hette og lommer! snakk og flaks :-) Sønnen min fikk være modell, og selv om han er 8 år, passet dette settet fint til han til tross for at det var sydd i str 6 år! LITT store i str...Alt, både stoff og mønster er i dette tilfellet kjøpt på Stoff og Stil.Dessuten må jeg nok sy et sett til siden sønnen min også ville ha likt!!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar