torsdag 9. januar 2014

Klær til tvillinger!









To søte små, ei jente og en gutt skulle få et sett koseklær hver seg...og jeg fikk bestemme det meste. Mammaen er ikke typisk rosa, og vi var enige i at barna kledde litt sterke farger. I tillegg er det selvsagt artig at de skal være litt like siden de er tvillinger! Mammaen liker heller litt rocka stil enn det sukkersøte, så jeg gikk for dette morsomme stoffet fra stoff og stil. Det er supermykt og jeg angrer skikkelig på at jeg bare kjøpte en liten bit av det. Nå er det nemlig heeelt utsolgt! Det som er så fint med dette stoffet er jo at man kan kombinere det med uendelige farger! Jeg valgte lilla og blått i sterke farger, og forbokstaven til barna ble tegnet og sydd på bodyen. Jeg synes det er litt morsomt å ha et annet stoff på armene, så da ble det i dette tilfellet sort/hvit stripete jersey.

Settene er sydd i str 74 og 80 og passet veldig bra!Men jeg var litt spent på hvordan klærne passet siden jeg fikk høre at de hadde strukket seg veldig mye rett før klærne skulle leveres! Heldigvis vet jeg fra før at disse er romslige og store i størrelsen, mønstrene er fra Ottobre. Et actionbilde har jeg jo på mobilen, må bare finne ut hvordan jeg skal overføre bildet til bloggen!

2 kommentarer:

  1. Flott søskensett, tipper de ble fornøyd :)
    Takk for koselig kommentar i bloggen min, nå har jeg endelig fått lagt deg til i blogglisten min, så jeg kan følge med :)

    SvarSlett