torsdag 12. september 2013

Knallfarger til storebror!

Jeg fikk lyst til å sy en turkis genser av noe stoff som hadde ligget leeenge og ventet i stoffbunken. Resultatet ble denne, kombinert med det tøffe stjernestoffet på armene fra stoff&stil (nyheter i høst). Ribben er også derfra mens turkist stoff er fra stofkiosken.dk. Monsteret på brystet har storebror ved en tidligere anledning selv plukket ut i håp om at jeg skulle sy et plagg...endelig fikk jeg gjort det! Mønsteret fant jeg i et nummer av Ottobre, str 8 år (min sønn er 7 år, så her har vi litt å gå på)







En fornøyd gutt, i morgen blir det ny genser på skolen!

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min, Anne Hilde. Tøff genser, og monster er vel av det som fremdeles er "innenfor" for gutter som begynner å bli store :)
    En fin dag til deg! Hilsen Kristin

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er nok lurt å la de få lov å bestemme litt selv. Fikk inntrykk av at det egentlig var ganske stas!
      Ha en flott dag du også!!
      Anne Hilde :-)

      Slett